Love sucks when you don't know what it's made of

Hej, jag är utflugen!
Jag flyttade i fredags, jobbade och flyttade igår, och idag har allt blivit upplockat och städat.
Så skönt.
 
Varför pikar alla mig för att jag inte bloggar btw? Jag, däremot, tycker det är ASROLIGT att få ha något att berätta för folk jag träffar, och inte mötas av "Jag vet, jag läste din blogg". Man ba, "fuck you".
 
 Okej, jag har inte "bara skitit i att blogga" pga. att jag inte har något att prata om, det gör jag hela tiden iaf, oavsett. Noep, det har bara varit så att den senaste kursen (Biokemi I) har varit sjukt krävande. En hel vecka spenderade jag i ett kyllabb. Förtydligande, ett stort kallt kylskåp. Det är exakt så roligt som det låter. Dessutom får man bara ha på sig så mycket kläder som får plats under labbrocken, typ inget med andra ord. Sen när den labben äntligen var över, (rapporten blev 21 sidor, grattis, och med slutsatsen: "Enzymet dog, vi dödade det") så började nästa labbar. I fredags så skrev jag tentan, och hoppas den gick vägen, för nu bär det av till Karolinska institutet resten av terminen! From. imorgon hänger jag vid Huddinge sjukhus och ska läsa Livsmedelskemi och livsmedelslära. Känns sjukt roligt at äntligen få börja plugga något som har med nutritionsprogrammet att göra. 
 
Men, nog om min jäkla utbildning, börjar själv bli trött på den. Min lägenhet, alias "kojjan"! SÅ FIN. (Faster, jag vet att du läser det här, jag önskar mig en röd köksgardin när jag fyller år :-*)
 
 
 
 
 Japp, ugglor är alltså temat. Lite läskigt att så många stirrar på en i duschen dock...
 
 
RSS 2.0