I don't want you to leave, will you hold my hand?

Jag sitter halvsminkad och med en halvfixad frisyr, och är typ påväg till jobbet.  Eller snart iaf.
 
Vaknade med fetaste huvudvärken, och jag börjar fundera på om det är för att jag börjat sova för tungt, och för länge. Att mitt huvud inte vill att kroppen ska ta igen all förlorad sömn det senaste året är tydligt det! Nu får jag börja ställa klockan dem (få) dagarna jag inte jobbar så jag slipper tung skalle.
 
Jag sitter dessutom och uppdaterar gmail frenetiskt. Jag vill ha tentaresultaten NU, och jag får hjärtklappning varje gång telefonen plingar att det har kommit mejl. Spattigt! Sen tycker jag även att infomejlet från min gruppinstruktörsutbildning som är om ca 1½ vecka ska dimpa ner i inkorgen så jag kan boka tåg till eskilstuna någon gång...
 
Efter den här helgen har jag även lärt mig att man inte ska hetsa sin syster i diskussioner om HBTQ-frågor, vilket jag och mamma tydligen var jävligt bra på. Det slutade med att hon basicly puttade mig av stolen vid köksbordet och ner med planeten i golvet. Mitt lår är illa skadat med ett sjysst blåmärke från kanten på stolen.
 
 
I call it fashion.
RSS 2.0