Color me rad

Den här helgen har gått så sjukt fort...
 
Jag jobbade i Fredags, och i Lördags fyllde Pär år. Eftersom jag är världens roligaste människa så gav jag honom ett lopp! Så vi var på Solvalla med mamma och sprang Color me rad. Det är inte varje dag som man springer under färghot, och tillslut såg man ut som en levande pride-flagga. Färgen smakade äckligt, och jag behövde tvätta håret 3 gånger för att få bort alla färg, men det var det värt. Efter loppet var det picknick och hetsdusch med värsta eftersvettningarna ever för att hinna hem till Pärs föräldrar för att äta middag.
 
Avslutade helgen med att jobba igår igen och fira mig själv en vecka i efterskott. Äntligen fick jag äta lite tårta.
 
 
Nu har jag helg, måndag-tisdag, och jag ska upp till mamma och låna altanen så jag kan ligga ute och göra så lite som möjligt =)
 
RSS 2.0