Tillbaka till verkligheten

 
Snart är den här sjukdomshistorian över!
 
Jag gympade med mamma i måndags, utan att vara frisk, och när jag vaknade igår ville jag skjuta huvudet av mig för att jag var så korkad som tränade dagen innan. Eller, så var det just gympa som behövdes, för då bröt skiten ut på riktigt. Så idag känner jag mig faktiskt som en människa igen, utan klimakteriesvettningar och ont i halsen, även om jag är väldigt slemmig och rosslig. Men det ska vi råda bot på med lite ingefärashots! Det här betyder ju också att jag får besöka gymmet igen, och som jag längtat.
 
Jag började vårterminen med en dugga igår, och samlade på mig maximala poängen man kan få använda på tentan om det skulle gå dåligt, vilket var en rätt bra start får man väl ändå säga. Jag gillar inte riktigt sådana här korta kurser där man knappt hinner vända blad i boken innan det är dags för tenta, + att det blir dyrt när man varje månad behöver köpa ny litteratur. Har precis caschat iväg de pengar jag hade tänkt köpa nya linser för på en bok som behövs i nästa kurs, analytisk kemi, som kostade 700 pix. Thank ya. 
RSS 2.0