Sjukling

Vad gör man när man är sjuk och inte kan träna? 
Jo, man tröstshoppar träningskläder.
 
Iofs inte det smartaste att göra eftersom man vill träna ännu mer då, men whatever. Jag behövde gå ner till centrum en sväng för att köpa linsvätska, vilket jag blev helt genomsvettig av, och då råkade jag gå in på intersport... Bad choice. Men jag fick två långärmade funktionströjor med mig ut som är skitsnygga!
 
Sen har jag, efter utpressning av kollega, lyckats bli av med mitt morgonjobbpass imorgon. Det är hemskt att stå och vara trevlig när man inte är frisk, vilket jag hemskt gärna vill bli. Det är första gången på tre år jag är sjuk, och nu har jag lärt mig att man inte får vara sjuk på det där stället eftersom det hänger på "jag kan ta ditt pass imorgon om du...". wtf? Så nu har jag blivit tvungen att ta arbetspass mitt i tentaperioden. Synd att ingen har högskoleutbildning där... Säger kanske en del. (Var jag elak nu?)
 
 
RSS 2.0