I'll save this dance for you

Mitt halsonda vill inte ge med sig?! Jag inbillar mig att det är lite bättre idag iaf...
Det gjorde inte lika ont när jag vaknade, och på morgonen så brukar det ju vara värst med sånt där.
 
Igår pluggade jag i princip hela dagen, men avslutade kvällen med att städa mitt rum och titta på film och äta våfflor samtidigt. Inte helt fel.
 
Imorgon är det dags att jobba igen. Hoppas hoppas hoppas på ett mirakel eftersom det är jobbigt att prata en hel dag med kass hals. Sedan på tisdag är det dags för Arrhenius laboratoriet igen. Är inte sugen. Så är det väl alltid när man ska tillbaka till den "riktiga vardagen", men jag gillar inte all stress som kommer med den. Blä.
 
Meeeen, det är en massa kul som redan är inbokat! Jag, Camilla och Elin ska inom loppet av 2 månader se både you me at six (som förövrigt släpper nytt album snart) och All time low på fryshuset, jag ska se på musikalen Flaschdance med Pär, jag ska till grekland på träningsresa med moderdjuret över min födelsedag, Jag, mamma och Camelia ska till Bulgarien i augusti och jag ska springa två midnattslopp Sedan ska jag anmäla mig till lic. gympa instruktör, men det är lite läskigt, så har inte gjort det än. Tänk vad fullsändigt det här året skulle varit om jag ba "ÅHHH, nu tar jag körkortet, pallar inte hålla på längre!", vilket inte kommer hända, men iaf!
RSS 2.0