HEJ

Jag har köpt en lägenhet och fått A i biokemi, själv då? No biggies liksom.
 
Okej, men seriöst, jag har köpt en lägenhet som är så fruktansvärt söt. Och den blev alldeles för dyr, men med en månadskostnad på en dryg tusenlapp är det lätt värt det.
 
Både mamma och jag gick runt och vad genomsvettiga och rödblommiga hela dagen igår eftersom budgivningen aldrig ville ta slut. Så när någon la 1,3 miljoner så lade vi sista budet på 1 330 000, och precis när jag står och smsar till mamma att "nu lägger vi inga fler bud, det är för mycket", så ringer jäveln och bara säger "grattis". En
timme senare var kontrakten färdigskrivna. HALLÅ JAG HAR EN LÄGENHET.
 
Efter det var det träning, och jag somnade som en stock efter att ha gått på tårna hela dagen, och vaknade imorse lika trött som om jag inte sovit någonting. Det är jobbigt att hålla på med lägenheter...
 
Inflytt 14 februari, yey!
RSS 2.0