Sågverk, alternativ motorsågsmassaker

Okej, jag köpte mig en epilator för någon vecka sedan, och varför har ingen tipsat mig om denna manick tidigare?!
 
Jag är inte lagd åt det håriga hållet, utan är mest fjunig på benen, och när jag rakar dem så får jag alltid massa inåtväxande hårstrån när det växer ut igen... Det är en sjukt dålig kombo med eksem och torrhet, eftersom det blir mycket värre då. SÅ, att rycka ut hårstrået måste ju vara bättre, och inte lika många strån borde växa inåt?
 
Jag har hört att det ska göra väldigt ont, så jag var typ inställd på att gråta av smärta. Ptjaa, jag tyckte knappt det kändes något... Så jag stod i badrummet och körde rejs över benen så håret bara sprutade, tillsammans med massa död hud som gjorde att det såg ut som en hel sandstorm! 
 
Jag är fett nöjd med min epilator, det var egentligen bara det jag ville säga. Fråga mig inte varför jag skrev så detaljerat, inbillar mig att någon är intresserad av hela historian och att jag lätt spårar ur.
 
Nu ska jag äta upp resten av mitt bananbröd med mandelsmör på (det jobbiga med att läsa nutrition är inte att man blir "rädd" för mat, däremot blir man jävligt kräsen när det kommer till innehåll), och sen ska jag sätta igång med vårt Bisfenol A-grupparbete.
 
 
RSS 2.0