Stucken gris

Jag fick ju en hel hälsoundersökning av mamma i tidig födelsedagspresent, och idag fick mina armveck äran att agera nåldynor.
 
Med en hälsopedagog fyllde vi i en blankett med massa frågor om kost, sömn, smärta, träning, livet osv. Sedan blev man vägd, mätt, blodtryckad och blodprovad, och jag var tydligen fett svårstucken. Det tog en stund innan hon kom på att jag faktiskt har en arm till som vi kunde kolla, och se där, ett perfekt ställe! Så jag fick tre stick i ena armen och ett i det högra. Thank you very much! Så nu vet alla att jag har en dominant högersida vad gäller blodkärl, ok?
 
Sen trampade vi cykel, och med det fick man reda på bl.a. lungkapacitet och konditionsvärde. Nu kommer jag ju självklart inte ihåg ett skit (blev jävligt många siffror på en gång), men man får allt till sin mejl inom 2 veckor. Spännande.
 
Men sammantaget var jag frisk som en nötkärna och vältränad, om man bortser från blodproverna som vi inte vet något om än =)
 
Nu har jag satt i mig en dubbel grötportion och en stor kaffe, man fick liksom inte äta eller dricka något innan alla prover...
RSS 2.0