klockan 20.00

Jag tror jag klagat rätt rejält på att det är trist att gå upp tidigt på morgonen när det är mörkt, men vet ni, det är faktiskt värre när det börjar bli ljust.
 
Försök själva att gå och lägga er vid 20.00 när det fortfarande är en massa sol och skrattande människor utanför fönstret. Det är helt omöjligt...
 
Men iaf, det är cash. Jobbar från 04.15 varje dag den här veckan, och timmarna mellan avslutat pass och "godnatt" försöker jag hinna både till gymmet och vara ute (vilket är en svår combo eftersom jag vill vara ute så mkt som möjligt, men inte kan vara uppe hur länge som helst = gym mitt på dagen (som är inomhus)).
 
Sedan är det lite synd om mina knän, fötter och vader. Dem gillar inte riktigt att stå upp non-stop och är superömma för tillfället :-S 
 
Nej, nu ska Perbz, 8 år, röra sig mot badrummet och tandborsten för att sedan checka ut för dagen.
RSS 2.0