Grannen har besök

Sitter ute på vår lilla uteplats, och grannen bredvid har dambesök.
 
Fröken nyfiken-i-en-strut försökte förstås få sig en bild av hur hon såg ut, utan framgång. Men dem verkar ha det... trevligt?
 
Jag själv har ätit frukost med tårta till efterrätt och är kalasmätt! Vi åt tårta igår eftersom jag fyller år på torsdag, och det blev lite kvar, så den slank ner. Såhär i efterhand var det väl fett onödigt att äta upp den, men det är ju lite sent påkommet nu?
 
 
Jag her dessutom googlat lite om fötter. Har av någon anledning fått ont på ovansidan av ena foten, från stortån och upp mot vristen, och det känns när man går/springer/flexar fotleden. Det är inte en ihållandesmärta, men den finns ändå där. Har aldrig haft ont på det stället, men det verkar som att det beror på mina nya skor. Jag sprang ju inte in dem, utan det var pang på rödbetan på en gång med 2-3 löppass i veckan. Kanske inte mitt smartaste drag här i världen... Så nu får min högerfot vila från löpning i en vecka (JAG HAR INTE TID MED DET) och smörj med voltarensalva så får vi se hur den mår på måndag.
RSS 2.0