Ett lugn

Jag vaknade upp av mig själv imorse, gick upp ur sängen, och kände att jag vill ut och gå på en gång. VILLE. 

Det har aldrig hänt, hatar att röra på mig på direkt efter att jag vaknat på morgonen. Portugal är väl det enda undantaget jag kommer på.
 
Efter det har jag inte gjort många knop. Trodde jag kände av halsen igår på jobbet, den var liksom torr/skrovlig/öm, men det verkar som tur var ha varit falskt alarm, men har ändå hållit mig i skinnet hela dagen. Iofs var det väl inte så svårt när det har varit fint väder =  ligga ute i solen och läsa hunger games. Altså, första boken var tråkig, andra awesome och den här är fantastisk?! Det är skratt, gråt och förtvivlan om vartannat. AH!
 
Jag har även konverserat med den vettigaste människan jag känner, lilla frenischis, en hel del. I love her. Även om vi pratar/umgås mycket mer sporadiskt nu så är det fortfarande henne jag vänder mig till när jag behöver råd, hon har en fruktansvärd förmåga att sätta sig in i andra människors situationer och ge sin egen bild av det hon ser. Vi ska även försöka få till en promenad-dejt snart...
RSS 2.0