Söndag

Jag sitter helt genomsvettig (väldigt intorkat dock) och kollar världscupen i hoppning på svtplay. Kan för guds skull inte hoppa in i duschen innan Rolf-Göran har hoppat jue?! Jag har blivit värsta svtplay-horan, har kollat på något varje dag typ. Igår kollade jag två dokumentärer om Hitler, och jag fick lära mig att Hugo Boss designade nazisternas uniformer. Åh vad jag hatar att svt utbildar mig.
 
Det är söndag, jag gillar söndagar. Fast den här har varit lite bättre än alla andra, och jag vet faktiskt inte varför? Kanske för att jag varit ute och sprungit i det fina vädret, och att det kändes som en riktig vårrunda med tanke på de isfria gångvägarna.
 
När jag tänker efter gillar jag nog den här söndagen lite extra bara för att jag ska inventera imorgon (nej, jag är inte dum i huvudet, vänta tills anledningen kommer). Det är nämligen slutinventering och ägarbyte, THANK GOD. Äntligen ska det bli ordning med en ny chef som verkar awesome, och vi kommer slippa de två andra arslena. Ja, man får säga så.
 
Okej, nu har Rolf-Göran hoppat, och jag kan sluta svamla runt. Han rev sista hindret, det var synd... Men Baryard nollade iaf.
RSS 2.0