Med i matchen

Nu är jag på banan igen, eller med i matchen, beroende på vad man föredrar att säga.
 
Jag har levt i en väska i nästan 2 veckor. Sova, jobba, gymmet och äta någonstans mellan allt. Det har varit rundgång och jag har bara kastat in alla prylar i mitt rum när jag varit hemma och vänt i dörren, så mitt rum har varit kaos. Jag hatar att aldrig "komma hem ordentligt" utan bara flänga runt till olika platser utan att landa först. Men, nu har jag iaf städat, plockat ner all disk och satt igång diskmaskinen, kört ytterligare en tvättmaskin med jobbgrejer och allt det som följt med i väskan.  OCH det vitigaste av allt, jag fick min älskade grötfrukost, yey!
 
Var hos optikern för att kolla linserna nu på morgonen, dels för att det var ett år sedan jag var på kontroll senast, dels för att jag börjat få ont i ögonen av dem. Ja, inte var det så konstigt inte. På ett år har min syn blivit sämre, och jag fick förhöjd styrka med +1.0 på höger öga, och +0.5 på vänster, samt en helt ny typ av linser. Nu är jag uppe i +5.75 och +4.75 på vänster. Det går utför stabilt, ge mig några år så är jag helblind. Tack och bock genlotteriet <3
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och gå till gymmet, jobbar sådär äckligt tidigt både onsdag och torsdag (04.00, yey), sedan har jag lite sovmorgon fredag-söndag, då behöver jag "bara" gå upp 05.15.Sedan avslutar jag måndagen nästa vecka med att jobba 10.30-18.
 
RSS 2.0