Okej tv3play, du vinner. För den här gången...

I godan ro försöker jag titta på efterlyst i tv3play, men skiten vägrar fungera.
DEN VÄGRAR FUNGERA OCH JAG BEHÖVER HASSE ARO.
 
Jag pillade dessutom sönder något under min armhåla i ren frustration, och nu i efterhand tror jag att det nog kanske eventuellt var ett födelsemärke, så jag har säkert cancer och kommer dö. Hej hypokondri.
Jag har förövrigt ont i ena örat och i vänstra armvecket, så ni vet liksom. 
 
Just nu sitter jag och försöker peppa mig att "om 8 arbetstimmar har jag helg, woho", det går åt helvete. Jag sitter och försöker förutspå om det kommer vara fett med folk imorgon när jag är själv pretty much hela passet eftersom det är midsommar. Butiken ligger liksom "påvägen" till Huddinges midsommarstång, och om det skulle bli mkt folk kommer förstås alla terminaler och kassasystem att strula... Jag försöker intala mig att allt kommer gå åt skogen så jag förhoppningsvis blir glatt överraskad! ("överraskad" är ett ord jag alltid måste kontrollgoogla för att se så jag har stavat rätt...)
 
Jag ska med andra ord inte svassa runt en midsommarstång imorgon med resten av Sverige. Wörking woman!
 
 
RSS 2.0