Attackdrickande när porerna sprutar svett

Var helt bananas törstig, så jag klunkade en liter vatten på alldeles för kort tid och höll på att få upp det igen när jag dunsade ner på mage i solen. Mums...
 
Sååå, jag har jobbat idag, och jag älskar att få känna mig normal (i tre veckor iaf...) och bara jobba vardagar  = lediga helger. Däremot sov jag kalasdåligt, och jag tror att jag aldrig någonsin har sovit så "lätt" en hel natt. Jag lyssnar alltid på ljudbok när jag ska sova, annars blir det för tyst, och inatt har jag hört hela ljudboken, fast ändå inte varit vaken. Alltså, det är skitsvårt att förklara. Jag har varit vaken, fast sovit, och varit medveten fast omedveten. Jeez, jag är inte hög, jag lovar. Min sömn blir alltid kass när när jag varit ledig några dagar och är rädd för att försova mig, men det resulterar även i att jag kommer sova betydligt bättre i natt. Yey.
 
Nae, det jobbigaste idag har varit min förbenade benvärk efter träningen med mange igår. Vi försökte komma håg när vi körde ben tillsammans senast, men vi båda börjar bli gamla, och minnet sviker oss. Jag var förbannad när jag kom till gymmet eftersom antagning.se tabbat sig och sjabblat med min asökan, och det lyste OBEHÖRIG på alla mina utbildningar jag sökt. *Starta paniken*. Men det har jag löst idag, och jag är numera grön och behörig. Det jag  egentligen skulle säga var att ilska är det bästa man kan känna när man ska träna, för man orkar så mycket mer då.
 
Så nu tycker jag att vi håller tummarna för att mina poäng räcker för att komma in, och jag tycker att 6 augusti är alldeles för långt bort... Jag vill veta nu. Och jag "har det som krävs för att konkurrera om en plats..", Jävla Robinson-citat.
 
 
RSS 2.0