slagit vad

Okej, så jag är väldigt bra på att vara på alla ställen samtidigt och virra runt, och det gör även att jag inte får ro att sitta vid datorn!
 
Meeeeen, jag har hunnit med en massa! Typ varit på spa med Pär, jobbat, planerat, fått första antagningsbeskedet till universitetet (jag blev första reserv till nutrition, damn! Bara vänta på andra antagningsbeskedet...) och slagit vad. Nu tyckte jag att jag var sådär oerhört fyndig igen, för jag har faktiskt prytt min vad med ett fett blåmärke.
 
 
How nice?! Hur får man en sådan skönhet? JO, man bestämmer sig för att ta mc-kort, blir överlycklig för att man  har moppekort och kan träna själv på en moppe med koppling och växlar å shit innan man börjar med riktig mc, men man är på gränsen till för kort. Varje gång jag ska kicka igång prylen så far kicken upp igen, och eftersom jag är kort så slår den i min vad på vägen upp istället för att åka in automatiskt. Yey!
RSS 2.0