Skör som glas

Jag somnade som en stock igår vid kvart i 12, efter att det tagit mig minst 1 h att ta min in i duschen dvs... Sedan vaknade vi vid kvart i 10.
 
ÄNDÅ så somnade jag i solen när jag kom hem och vaknade inte förrän den gått i moln, som var för typ en kvart sen. Det här med att gå upp snortidigt utan att sova är värdelöst. Man blir heldäckad. Jag är jävligt duktig på att gå och lägga mig vid 20-20.30 när jag ska upp så tidigt, men jag somnar aldrig på riktigt, samtidigt som jag får sådana där ryck. Ni vet när man tror man försovit sig och typ skjuter upp ur sängen och är klarvaken på två sekunder? Sådana ryck får jag hela tiden. Summan av kardemumman blir det typ 2-4 h sömn, om jag har tur. Det lustiga är att det här bara händer när jag sover själv, och jag skyller helt och hållet på min mamma som tyckte det var bra att spontan-dra-iväg så jag fick sova själv. Ja, hej, jag är 20 år och sover hos min mami när jag inte sover hos min bättre halva, + att hennes säng är mer cozy nere i källaren än vad min är. Jag gillar bara inte att sova själv, för jag tror att jag inte kommer vakna någon mer gång.
 
Så, mina vänner, nu ska jag ut i solen en sväng till innan jag ska duscha =)
RSS 2.0