racerbajs

Jag tror vädergudarna försöker be om förlåtelse vad gäller förra disastersommaren med regn, regn & regn. Nu har vi strålande sol varje dag med massa värme?!
 
Jag ligger ute på altanen och simmar i mitt eget svett efter ett morgonpass på jobbet. Det märks verkligen att folk är på semester nu, för inte tusan är det mycket folk inte. Om mina resterande jobbveckor blir lika lugna som idag kommer jag börja klättra på väggarna där inne...
 
Mamma var förövrigt bara hemma ett dygn efter att hon kommit hem från turkland innan hon stack igen, & jag anar vart jag fått racerbajs-genen ifrån. Vi hann iaf hoppa runt på altanen, endast iförda bikinis och träningsskor, igår för att göra koreografin till hennes nya gympapass. Det blev förbannat bra, men det var nog bara för att vi hade publik!
 
 
 
RSS 2.0