Vi börjar dagen med ett blodtrycksfall

Jag är en hälsonörd, och jag vet varför, hur viktigt det är och vad man ska äta när man tränar. Gör jag det? Nej. Så jävla korkad.
 
Imorse när jag vaknade hos Pär och han gått till jobbet kände jag mig konstig, riktigt konstig. När jag ställde mig upp var jag vimmelkantig och huvudet var inte med alls. Lyckades få på mig linserna, men efter det blev jag helsnurrig, började andas oregelbundet, hade svarta prickar framför ögonen och började kallsvettas. Var tvungen att lägga mig ner en stund samtidigt som jag lyckades skicka iväg ett sms till mamma så hon kunde skjutsa mig hem istället för att jag skulle försöka gå hem.
 
Antagligen var det ett blodsockerfall till följd av att jag ätit för lite och fortfarande tränar som vanligt. Har inte ätit speciellt mycket sedan julafton eftersom jag jobbat så mycket efter det, och efter jobbet igår gick jag och tränade ben för att sedan lägga mig utan att ha ätit något. JAG VET ATT JAG MÅSTE ÄTA. Så jävla omöjlig är jag. Äter på tok för dåligt på jobbet, speciellt nu när mikron är trasig. Eftersom jag vägrar äta något utav skiten som finns där så äter jag inte överhuvudtaget. Det är så stressigt att det är vidrigt att stå och försöka ta en tugga här och där mellan kunder, tar fan en timme att få i sig en smörgås.
 
Men men, efter en stor portion gröt med hallon var jag i princip som vanligt en halvtimme senare. Mamma och jag åkte till ikea en sväng för att köpa inredning till våra nya spegelgarderober, samtidigt som jag försökte hitta tidskriftssamlare, som inte fanns.
RSS 2.0