Slår ihjäl tid

Det är slöseri med tid att bara slå ihjäl den. Man måste investera sin tid i bra saker, liksom man måste göra med pengar, och tid är pengar. Därför känns det inte bra att sitta och just slå ihjäl tid.
 
Jag har 30 min jag måste fördriva, och jag hatar att slösa med tid. Jag sitter egentligen bara och väntar på att mamma ska komma och skjutsa mig till stallet liksom!?
 
Idag har jag jobbat, och jag ska göra det imorgon och hela helgen. Jag brukar känna mig lite stressad av att jobba helg, men inte nu, så det är skönt. Idag var det iofs helt okej att jobba, jag fick göra det jag har en enorm hatkärlek till, att sortera kylen som alltid ser ut som Sarajevo, och försöka få in alla varor som egentligen inte får plats där. Jag gillar att sortera och pussla ihop allt så det får plats... Sen att ingen annan än jag hittar något där inne är väl inte mitt problem. Jag tillbringade med andra ord större delen av tiden i ett stort kylskåp idag, fantastiskt.
Fint blev det!
 
 
RSS 2.0