Och när du håller mig så tätt intill som jag bara vill

Klockan är ca 19.30. Jag är i min minst produktiva fas för tillfället. Sitter dock och spelar Quiz battle med hjärtat i telefonen, fattar inte varför jag utmanar honom igen eftersom han krossade mig första omången.
 
Var på jobbet 06.15 imorse, och dagen gick relativt smärtfritt, förutom ett otroligt kissnödighetsanfall vid sisådär 10.30. Det var bara att knipa och vänta på att nästa kollega skulle börja. Hade btw värsta trosproblemet igår. Hade på mig ett par trosor som tydligen inte var kompatibla med mina arbetsbyxor av stenhårt tyg, så dem åkte iväg osv, och man kan liksom inte stå och gräva i byxorna 9 h i sträck med perversa kunder i butiken. Pär's idé var att köra utan trosor, yeah right, med den stenhårda sömmen som är i grenen på dem där jäkla byxorna kommer jag vara steril efter mindre än ett arbetspass. Sedan kan man ju räkna med en smärtsam cameltoe med tanke på att brallorna gärna åker upp med en rasande hastighet. Lite som halshuggning fast underfrån liksom.
 
Förövrigt gillar jag min syster mer och mer, inte minst för att hon har börjat länka träningssidor på sin blogg. Hon satt och skrek på mamma vid middagen igår om att allt var hennes fel eftersom det var hon som har fött henne. Nutte, det är jobbigt att inte kunna påverkar vissa beslut. Anledningen till utbrottet var kylan, och att det är väldigt jobbigt att både vara ute i det och sova eftersom man behöver ett underställ för att inte förfrysa kroppsdelar man inte visste man hade.
 
Jag är självklart sådär megasmidig och säger: (man bör inte säga liknande saker itll Camliadamen när hon är upprörd) "Ja, eller så sover man med någon annan, det blir varmt då".
Respons? OM jag fick.
 
"MEN OM MAN ÄR FOREVER ALONE, OATTRAKTIV OCH LEVER I CELIBAT DÅ!?!?!?"
 
Nej, nuttis, du är inte oattraktiv, du har tom. fått en rumpa nu när du tränar, du har bara social fobi och hatar människor, that's your problem, fast jag älskar dig lika mycket iaf =)
 
 
RSS 2.0