Första inlägget 2013 tror jag?

Oj, mina små kycklingar vad jag har varit en dålig bloggerska.
 
Det enda jag har gjort är att ha ätit, jobbat och sovit, men imorgon är jag ledig, yey! I'm back!
 
Sedan är ju standardfrågan: "vad gjorde du på nyår då?!", jo, det ska jag tala om. Jag SOV för jag skulle upp och jobba svintidigt på nyårsdagen. Så kul var det, men nu är det överstökat med den artighetsfrasen. Då kan vi move:a on.
 
Sedan tänker jag inte skriva några nyårslöften, för de håller aldrig.
Så istället tänker jag uttrycka mig såhär: Om ett år tänker jag ha lärt mig att tycka om, och vara tillfreds med mig själv i ännu större utsträckning, för det är jag värd. Jag tänker veta om att jag har ett värde.
 
Nu ska jag till gymmet och kriga med alla JÄVLA nyårslöften som tar upp hela mitt space. Seriöst, skyttegrav? Dem är ÖVERALLT. Ska försöka hålla ut en månad till, andas.
RSS 2.0