This could really be a good life

Har jobbat idag, och det tog mig fucking 2 h att vakna ordentligt när jag väl kommit dit. Hate that feeling.
 
Nästa vecka startar en sådan där "jobba-arslet-av mig"-period. From fredag nästa vecka jobbar jag 10 dagar i sträck. Tack tack. *niger och bockar* 
Det där med att chefen måste fråga om det är okej att jobba mer än 6 dagar i sträck verkar helt enkelt ha glömts bort. Jag är så INTE förvånad. Tur att det bara är ca 6 veckor kvar med dem, nedräkningen har börjat. 
 
Sedan har vi firat att det är fredag med en fet inombordare under underläppen, fantastiskt! 
 
Nae, nu ska jag byta om om äta, sedan blir det discogym (översättning =biceps/triceps en fredag innan man ska gå ut på krogen för att man ska se bitigare ut pga det ökade blodflödet (för mig tas dock krogbiten bort)) med Mange.
RSS 2.0