olycklig kropp och själ

Sedan i torsdags har jag pendlat i kroppstemperatur som en annan klimakterietant.
Varm, kall, varm, kall osv.
 
Att sedan ha jobbat, både större delen själv och långa pass,  fredag-söndag, avsluta lördagen med Betnér på maxim och bara sova 4 h den natten gjorde inte saken bättre. Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt borta, badade, gick och lade mig, blev väckt vid 18-tiden och mådde så sjukt dåligt att jag varken visste upp eller ner. Var galet illamående, ont i huvudet och hade en konstant spykänsla. Lyckades jaga rätt på kollegor så jag kunde vara hemma idag. Byebye money.
 
Efter att ha sovit mer än 12 h sträck känner jag mig rätt bra, och faktiskt hungrig för första gången på ett dygn. Har dock lite ont i huvudet, men inget ont i halsen/förkyld som jag alltid blir när jag är sjuk. Så förhoppningsvis blev min kropp förbannad på mig för att jag sovit dåligt och ätit för lite, samtidigt som jag haft någon liten bacill på besök. Blir dock ingen träning idag försäkerhetsskull, men min själ och mitt huvud är olyckliga utan träning, har inte varit på gymmet sedan i onsdags. Nutte. 
 
Det är faktiskt sjukt jobbigt att leva med mitt huvud när det inte har fått träna på en vecka, just sayin'.
 
Nu ska jag kurera mig genom att lyssna sönder melodifestivallåtar. Jag älskar februari ur melodifestivalsynpunkt, massa skvaller, musik och roliga krönikor om hur dåligt allt är.
 
 
RSS 2.0