Mat efter innehåll

Oj, vad min kropp inte gillar mig när jag tar bort lite kolhydrater! Ganska intressant egentligen.
 
Nej, jag tar inte bort kolhydrater helt, om man gör det blir man helt dum i huvudet eftersom hjärnan lever på det, men man kan köra riktigt grova alternativ istället. Man blir mättare i magen och de bryts ned mycket långsammare än vitt ris, pasta och bröd. Att man sedan får tvinga kroppen så sjukt jävla mycket när man tränar för att orka lika mycket som vanligt är en annan femma. Det finns liksom inte lika mycket lättåtkomlig energi som vanligt. Nuttekroppen.
 
Jag har ätit en snorgod lunch efter att ha tränat, och jag blev övermätt. Man får välja livsmedel med omsorg, då blir det bra! Är riktigt sugen på att testa svart quinoa och fettuccine gjord på soyabönor.
 
En stor kycklingfilé på 200 gram som jag körde i ugnen tillsammans med grönsaker och pasta wokat i lite tomatsås. AWESOME. Gjorde dessutom 4 matlådor när jag ändå var igång...
 
 
Nu ska jag sätta igång spellistan "PERBIELINTRÄNINGSBONAZA" på spotify så jag kan städa. Hur smart är inte funktionen att man kan dela en spellista där båda kan lägga till musik? Hittills har Elin och jag tre stycken tillsammans, först den jag precis nämnde, sedan "Gråtrunk" och "FUCK YOU". Titlarna säger exakt vilken musik som ingår...
 
RSS 2.0