Whut??

Loggade precis in och såg att det var mer än en vecka sedan jag skrev något, fast det kändes som att jag precis gjort det?
 
Jag är en avdankad skribent när det gäller bloggande! Under all kritik.
 
Den senaste veckan har egentligen inte varit något speciellt, tragglat metabolismmekanismer, labbat med blod, jobbat lite och tagit bort stygnen på låret. Fick förövrigt veta att både mamma och camilla tyckte jag var fett mesig som typ inte tränat på riktigt BARA för att jag tagit bort ett litet fördelsemärke, men jag hade nog glömt berätta den lilla detaljen att jag sydde massa stygn som gjorde att jag inte kunde dra benet framåt. Så nu är jag inte någon mes i deras ögon längre!
 
Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka, fattar inte hur lång tid det kan ta?! Mamma och jag ska gå och se Philomena på bio, men eftersom det är söndagkväll så är det mjukisbyxor och tjocktröja på, så blött hår lär inte förstöra min image iaf =)
RSS 2.0