Man blir dyrare med åren

Eftersom jag var så duktig imorse när jag skulle ta blodprov så köpte jag mig en klocka.
Annat var det på den tiden man nöjde sig med ett bokmärke!
 
 
Det blev till att gå upp tidigt idag eftersom jag var tvungen att vara på vårdcentralen innan jag skulle vidare till skolan. Provtagningen har bara öppet till 11 på fredagar... Men! Nu är det avklarat, och så hoppas vi att läkaren blir mer nöjd med de här värdena, vilket han inte var med de förra jag tog.
 
Nu har jag iallafall kommit hem igen. Det var bara en kort föreläsning om kemi-kursen som börjar på måndag och hur vi ska gå tillväga för att få passerkort, labbrock + glasögon och skåp, så det var snabbt avklarat.
 
Nu ska jag skriva ett mejl (novell) till Frenischen, fortsätta hålla käften så att mina stämband blir friska och sedan plugga lite.
RSS 2.0