Kukkonstverk och kvinnobröst

Förlåt, men seriöst, VEM har penisskulpturer med dragremmar snodda runt sig och fästa i lyktstolpar hemma? Det senare nämnda är antagligen ett sätt att skydda dem från att bli stulna...
 
Jag går alltid och hämtar Lotus från dagis, en promenad på ca 5 km genom ett ställe som heter solgård. Där har jag gått sedan snön smälte, och jag fattar inte hur jag inte kunnat lägga märke till det här fenomenet?! Förstår ni, en mängd av stenkonstverk av enorma, manliga könsorgan? En visar tom. en hel gubbe som försöker (ursäkta språket) suga av sig själv? Inte fan är det en vanlig barnfamilj som bor här inte!
 
Dessutom står dem på en garaguppfart där alla kan se dem? Helt plötsligt verkar "clone-a-willy" som ett rätt normalt beteende, den är lite mer verklighetstrogen om inte annat...
 


 
Och det här är inte alla, det är liksom en hel drös med mindre snoppar bakom stenhögen! HELT FANTASTISKT.
 
Ja, det är ju lite jämställt eftersom det finns nakna kvinnostatyer också... Men för att väga upp det här ska jag börja göra skulpurer av muffar och hänga upp på vår ytterdörr så omvärlden har något att beskåda!
 
RSS 2.0