Kan du inte bara tala till mig i normal samtalston?

Åh herre gud vilken jävla dag det varit. Kunde inte sista dagen den här jobbperioden fått smita förbi obemärkt?
 
Nej dååå, inte ska den det. Dagen började med en butik som såg ut som ett bombnedslag, & det var bara börja städa. Första kunden var en alkoholluktande pundare som stod och skrek åt en stammis om hur orättvist allt var. Han var fett otrevlig och närgången. Han tyckte jag kunde gå ut på gatan och sälja min kropp så han kunde få mitt jobb istället, för han behövde det mer.
 
Jag var fast vid kassan 8 h i sträck och megakissnödig.
 
Markokaj är sopprötter hela bunten, & jag var tvungen att säga att jag inte behöver deras hjälp för att sköta mitt jobb. Det klarar jag galant på egen hand även om jag är tjej och yngre, jag lovar. Och nej, jag är varken din älskling,  lilla gumma, betjänt som man kan vissla på som en hund eller ett utställningsobjekt. Thank you very much.
 
Jag har blivit kallad inkompetent eftersom kvittoutskriften på automatpumparna strular, & fått saliv i ansiktet. "DÅ BYTER JAG VÄL MACK OM NI INTE ENS KLARAR AV ATT BYTA EN JÄVLA KVITTORULLE", & ja, då har jag börjat tröttna och svarar helt enkelt "ja, gör det så slipper jag höra när du skriker".
 
När tredje personen kom in och kallade mig lat och odräglig ursäktade jag mig oh sa att om han kunde vänta ett ögonblick skulle jag bara gå in till chefen för att säga upp mig så kunde vi fortsätta samtalet direkt efter det. Omoget av mig, men han tystnade iaf. 
 
Det här var en del av dagens händelser, & jag slutar aldrig förvånas över hur många miserabla och patetiska människor som finns. Och ja, DEM HAR RÖSTRÄTT.
 
När all skit man får når en viss gräns så svämmar det över, för jag blir så jävla arg på hur pissigt människor kan bete sig, och  ja, då tar mitt tålamod slut och jag blir otrevlig. Men det förtjänar dem. Meeeen, eftersom jag är förbannad kommer ryggpasset gå awesome idag!
RSS 2.0