Just lose control and let your body give in to the beat of your heart as my hand touches your skin

Ha legat och småslumrat sedan jag kom hem från jobbet, men inte lyckats somna... MEN jag känner mig ändå mycket piggare!
 
Som vanligt när an vet att man "måste" och att det är "extra viktigt" att sova en natt så går det åt helvete. Jag tänkte vara fett smart och sova så många timmar som möjligt mellan fredag och lördag eftersom jag ska vara uppe väldigt många timmar idag. Jag menar, jag gick upp 05.15, jobbat fram till 15, och midnattsloppstarten är inte förrän 22.15, det hade varit bra om jag fått sova från 21.30 när jag faktiskt gick och lade mig...
 
Men, shit happens! Nu ska jag äta en spagetti och köttfärssås, mums.
 
(Okej, rubriken passar inte, I get it, men jag hittade den där jävla låten på spotify, och nu är den stucked i mitt huvud, och jag hade rubrikbrist)
 
RSS 2.0