I will fall asleep here in your arms

Tidigare i mitt liv tyckte jag att det var sjuuuukt tidigt att gå upp vid 07-08 på morgonen. Well, not anymore! Inte efter mina 03.15 morgnar liksom...
 
Jag bestämde redan i fredags att jag skulle gå upp i sjysst tid för att gå ut och gå någon timme på morgonen för att vänja mina lungor vid ansträngning igen. Dem har inte varit fit for fight på ett bra tag nu...
Meeeen jag sprang 3 km i ett svep i fredags! Det gick inte fort, men jag behövde inte stanna för att försöka andas, och jag grejade det på 17 minuter. Framsteg! Den här veckan ska jag försöka springa 4,5 km i ett svep är tanken.
 
Det är iaf helt fantastiskt att få tillbaka en normal dygnsrytm, och det var rätt perfekt att vakna 07 med Pär, ligga kvar och dra sig till 08 för att sedan gå ut och gå i solskenet. (Fråga mig den morgon det kommer regna om jag tycker det är lika kul att pallra mig ut...)
 
 
Har precis pillat i mig gröt och ska bege mig mot radhuset och altanen, min plan är att hinna läsa lite innan jag beger mig mot min nageltjej för att få fina händer igen! Tyckte inte det var någon idé att lägga massa pengar på att fixa naglarna när jag skulle jobba mycket eftersom jag ändå bara skulle haft sönder dem...
 
RSS 2.0