Hur vi än nekar det så är det sant: Size does matter.

Har avverkat ett morgonpass på jobbet och har precis fått på mig de enda kläderna jag får på mig.
 
Det är kul att ens vrickade självbild alltid får bekräftelse när man ska ta på sig vanliga kläder, och jag bävar inför hösten. Inget passar ju förfan!? Kan bl.a. inte ha något med ärm eftersom det tar stopp vid armbågen, inga blusar/skjortor eftersom jag inte kan stänga dem och inga sjyssta byxor. Keuwl...
 
Såååå det blev ett par shorts och en t-shirt, min kropp går nämligen att stoppa in i just de plaggen.
Camilla sa förövrigt åt mig att "SLUTA SE UT SOM EN UTELIGGARE" idag eftersom jag glider omkring i pösiga, urtvättade mjukisar med Pärs t-shirt till som går ner till knäna, men det kan jag ha på mig utan att känna mig stor och klumpig liksom.
 
Men, Size does matter. Sedan jag började äta  Diane för cystorna (påbörjar förövrigt fjärde kartan på lördag, och det är tydligen då "the magic happens") så har mina tuttar blivit groteskt stora om man jämför med innan. Och nej, jag har inte gått upp 10 kg i vikt, jag ligger runt 64, 65 och 66 as usual. Jag vill ha mina små, nästan obefintliga bröst, tillbaka. Det var praktiskt och skönt att inte behöva ha BH, och de BH:ar jag ändå har kan jag ändå inte använda nu... JAG ÄR OBEKVÄM MED STORA TUTTAR, TA BORT. Size really fucking matters.
 
Nu ska jag kleta in mig i lite smink så jag slipper se så blek och trött ut, sedan ska jag äta middag med Pär.
Tack och adjö för den här gången!
 
 
RSS 2.0