Hur kul?

Första dagen i skolan: Check!
 
Den här utbildningen kommer bli awesome, och jag har fått så mycket information idag att öronen höll på att trilla av efter ett tag... Sedan har jag lärt mig att alla som går/gått nutritionstlinjen är fett irriterade på kostrådgivare som kallar sig näringsfysiologer när dem inte är det. Kostrådgivare har en "kort & enkel" utbildning jämfört med en nutritionst som även har en vetenskaplig grund. Jag blir näringsfysiolog/nutritionst, ingen jäkla kostrådgivare... Så nu hatar jag alla kostrådvare som kallar sig för saker dem inte är =)
 
Jag fick dessutom precis ett sms från "smsgruppen" som finns, och som inleddes med "Hej nya nuttisar!". Fattar ni hur kul det är?! "Nuttis" är liksom Camillas ord som hon kört med stenhårt, och nu är jag en nuttis på riktigt! Feels good...
 
Sååå, jag är varken fashionista eller economista, utan en nutritionista på heltid nu =)
 
RSS 2.0