Endorfin

Ohhh så jäkla ont jag har i mina små ben!
Att både springa och köra mammas gympa pass på en och samma dag är kanske inte det optimala?
 
Men oj vad roligt båda delarna var, så jag är nästan benägen att säga att det är värt både stelheten och smärtan idag. Yeah. Gympan var iaf utomhus i tullinge, och det är sjukt mycket jobbigare att köra på gräs än vanligt golv. Man fastnar liksom och måste lyfta mycket mer på fötterna för att inte riskera att gräset fäller en...
 
 
 
Vädergudarna var med oss, och efter en dag md åska och regn klarnade det upp och vi fick skutta i sol!
 
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, vaknade till vid 07 när Pär gick upp, (han påstår att jag snarkat inatt...?) sedan somnade jag om och vaknade med en sjuk huvudvärk efter att ha sovit fruktansvärt tungt (Okej då, jag kanske snarkade ändå...). Resten av dagen har jag ägnat åt lite kemi och pulat runt med småsaker, och nu ska jag pallra mig till gymmet för att träna rygg. Dock får min kropp vila från konditionsträning idag, den viskade att den ville det i mitt öra, så jag tänkte lyssna för en gångs skull =)
 
RSS 2.0