En "sån" dag

Jag lider av en släng hypokondri, och självklart var "the doctors" på tv:nnär jag kom in från morgonrundan.
 
SJÄLVKLART, pratade de om blodproppar. SJÄLVKLART så tror jag har blodproppar i högerlungan pga att jag haft lite håll där, och haft lite ont i bröstet både i förrgår och igår. SJÄLVKLART fick jag helt plöstligt svårt att andas.
Ja, sen jag började äta Diane som ger ökad risk för det så tror jag alltid att jag har proppar någonstans.
Jag vet att jag är helt otrolig.
 
Idag är min kropp något sargad efter benträningen igår, och den är trött konditionsmässigt. Imorgon får den vila från all konditionsträning... 
 
Nja, idag är det en lite låg dag, utan egentlig anledning. Det bara blev så helt enkelt, och jag känner mig sådär känslostormig, känner ett behov av att gråta och är orolig/setressad för ingenting? Men inte gråtbehov för att jag är ledsen, snarare för att jag är lycklig? Helt vrickat, men så känner jag mig idag.
 
 
RSS 2.0