I'll check in tomorrow if I don't wake up dead, let's be alone together

Rainy day, men jag tänker gå och häma Lotus idag iaf.
 
Har börjat packa så smått, och jag hatar det. Man letar efter speciella plagg som man inte hittar, och man letar arslet av sig utan framgång. Blev dessutom genomsvettig när jag var tvungen att ta ner tunga kartonger med sommarkläder som står alldeles för många cm ovanför mitt huvud (jag stod på en stol med hjul precis vid en trappa, och jag överlevde). Jag ska packa klart allt på fredag, för då har jag hunnit köra den sista tvättmaskinen.
 
Fast jag var rätt glad iaf, även om jag inte hittade det jag ville, för Fall Out Boy släppte sitt nya album idag, och jag har aldrig varit en fan av dem, men har gillat ett fåtal låtar. Jag visste redan när de släppte "my songs know what you did in the dark" att det här albumet skulle bli bättre än de andra, och självklart så är hela jävla albumet awesome, så jag har fangirlat med Elin.
 
 
Nu ska jag klä på mig för att klara en regnpromenad.
RSS 2.0