Yrsel

Jag känner mig lite som en överkörd mosad tomat i ansiktet.
 
Det är standard när man varit på portömning, aouch, men men, det kommer vara betydligt bättre imorgon!
 
I flera dagar har jag varit svintrött, och har utan några problem kunnat sova 12 h i sträck. Igår på träningen så var jag sjukt illamående och fick yrselattacker. En normal människa skulle ha slutat, men jag har inte påstått att jag är det heller. Eftersom jag varit lite halvkrasslig med snuva osv. till och från under någon månad så trodde jag att det var därför och att jag var på väg att bli sjuk på riktigt, men idag när jag satt och stirrade ut i tomma intet så kom jag på varför! Tack för google och Fass!
 
Vanliga biverkningar på tabletterna jag fick utskrivna förra veckan är just illamående och yrsel. Puh, då var det inget allvarligare alltså...
 
Nu hoppas vi på ett bättre träningspass idag, blir lite (mycket) rygg.
RSS 2.0