wow

Saknar ord. Wow. Händer inte ofta kan jag tala om. (Fast jag kan inte tala om det just nu, saknar ju ord)
 
Har tagit mig igenom hela högskoleprovsboken, och efter att ha gått igenom ELF, LÄS, ORD och MEK, så är det helt galet dåligt att sakna ord.
 
Alltså, inte för att höja mig själv till skyarna eller något, men jag har ändå läst hur mycket böcker som helst, och större delen av alla ord som fanns upp har jag aldrig ens hört talas om?!
 
Sedan kommer det ett avsnitt: "Orden som vi kommer ta upp nu är bra om du lär dig utantill, då kommer du klara den här delen av provet bra."
*bläddrabläddrabläddrakollasidnummer* 50 FUCKING SIDOR MED BARA ORD?!
 
Liknande ordlistor fanns på ELF, LÄS och ORD. 150 sidor med bara ord. Kul.
 
Shit vad jag började älska mattedelarna helt plötsligt.
RSS 2.0