Golf, golf och golf

Kände mig sådär ovärderligt älskad igår igen.
 
Det börjar ju alltid bra när Mr lägger fram saker, men det finns alltid en ond plan bakom det hela.
 
Efter en lång harrang av "semester nästa år", "köpt ett hus i Enköping", "sola och bada", "vara med varandra", "vara där i en eller två veckor", "först måste brorsan fixa flickvän" osv. (So far låter det ju riktigt bra!?)'
 
Woho, sedan kommer "Ja, och det är ju som när vi åkte till Västerås några dagar den här semestern... Man kan liksom spela massor av golf i Enköping också!" *FACEPALM:ade mig så hårt att jag fick hjärnskakning*
 
Ska vi gissa på att golfen var det som lockade mest eller? "Men det är ju bara några timmar om dagen ju!" var försvarstalet.
 
Uhh, I feel the love! Gud vad hemsk han verkar vara när jag skriver sånt här?
 
Han ska väl dock ha cred för att han var missnöjd över mitt bloggande, jag måste tydligen fota när vi lagat mat och grejer, needy han är.
RSS 2.0