Från obokad till fullbokad

Igår när jag somnade hade jag inget planerat på hela veckan, typ, nu däremot är den full med saker att göra!
 
Har varit hos en sjukgymnast nu på morgonen, och det var väl inte speciellt kul, alls. Jag lever i förnekelse fortfarande vad gäller mitt högerknä... Jaja, ska dit igen på fredag och få övningar jag ska göra för att stärka knäet. Självklart var jag på ett sisådär humör efteråt, men det lindrades när jag passade på att hälsa på Pär när jag ändå var i stan, och i samma veva fick jag ett samtal från stallet om att jag kan börja rida på torsdagar. Awesome!
 
Imorgon ska jag, på sjukgymnastens begäran, hämta alla mina röntgenplåtar och journaler på idrottsmedicin i globen, och sedan hämta hunden på dagis efter det. På onsdag ska jag till hööks och se NICKELBACK med Elin. På torsdag blir det tidig träning istället för sen, hästar på kvällen och sedan gemensam matlagning med hjärtat. Vi avslutar veckan med sjukgymnastik på fredag och jobb lördag + söndag.
 
Jag har lite saker att göra så att säga. Jag är bra på att hålla mig sysselsatt!
RSS 2.0