Det är krig...

 ...i min skalle.
 
Min kropp vill ut och röra sig, men mitt huvud är så otroligt trött och vill inte det. Psykiskt vs fysiskt.
 
Har bestämt mig för att gå ut och powerwalka i solen iaf, oavsett vad min skalle vill. Har varit en galen dag på jobbet, minst sagt. Ingenting har fungerat och hela jävla kassasystemet slutade fungera. För att göra det hela bättre stod jag själv, och vi kan inte starta om systemen själva = ringa helpdesk (SJÄLVKLART var det telefonkö) och det var fullt med kunder i butiken.
 
När det äntligen är min tur så får jag höra  "...det kommer ta 5-6 min för systemet att starta om". Driver du med mig eller?! ÅH!
 
Lyckas underhålla alla ilskna kunder, men tror ni kortläsaren fungerar efter omstarten? Icke! Fick ringa helpdesk ännu en gång och paniken var typ ett faktum. Kan det inte hända den korta stunden när man står två så att en kassa i alla fall är igång? Nej, så kan det förstås inte gå till.
 
Nu ska jag byta om och sparka mig själv i arslet så jag kommer utanför dörren.
RSS 2.0