Bän

När jag kör rehab för mina vrister/mitt knä så skulle jag behöva någon som står och skriker på mig alldeles bredvid.
 
Vet inte varför, men det är så jäkla segt att köra en miljon repititioner samtidigt som det gör ont lite överallt. Det är ju hur mkt balansövningar som helst, lycka till med knäppa knän och vrister. (vilket då är anledningen till att jag ska göra dem...) Dock gick det bättre idag än i måndags, så det var ju bra.
 
Självklart skulle jag försvåra en övning genom att ta upp kameran för att fota när jag redan står och flaxar som en annan skata med armarna i vädret...
 
 
Avslutade med mage, hoppas det känns imorgon. Nu ska jag möta pappa hos faster för att hämta kisse + flyttkartonger som stått där enda sedan jag flyttade ut från villan, alltså mer än 1 år blir det va?
RSS 2.0