Varför är du så svår? Är du rädd att jag är stor? Den är ju liten men naggande god!

Alltså, shit vilka dåliga uppdaterare det är på twitter angående SM i västerås!
 
Jag sitter och bankar som jag vet inte vad på F5 knappen liksom! (När jag skulle skriva "F5" tryckte jag på "F5-knappen", retard jag vet, och hela inlägget försvann när sidan uppdaterades)
 
Det är final i Body fitness nu, och jag vill ha uppdatering hela tiden!!! Åh, jag är alltid så jäkla otålig.
 
Istället för att slå sönder tangentbordet borde jag plocka lite i mitt rum och packa till jobbet imorgon, det står skabbiga proteinshakers överallt tillsammans med pennor, kläder, ridpryttlar, antagningsbesked, handdukar, kollegieblock m.m.
 
Samtidigt som jag sitter och gör absolut ingenting skrålar jag med till Stiftelsen's album, därav rubriken på inlägget, så ni inte tror jag är någon sexgalning. För ja, texten syftar på exakt den kroppsdel ni tänkte på först när ni läste meningen. Kvalitétslyrik det där.
RSS 2.0