Ups and downs (syndrom)

Min dag har varit bergochdalbana!
 
Först studsade jag iväg till sjukgymnasten för att stämma av hur rehaben av knän och vrister har gått de senaste veckorna, och jag har tydligen gjort massa framsteg! Är mycket starkare på in- och utsidan av knäet, starkare muskler runtom och mycket stabilare i vrister + knän överlag. Fick lite nya övningar tillagda, och bakläxa på stretch av höftböjare och bröstrygg...
 
Hon frågade om jag skulle tävla i body fitness, jag tar det som en galen komplimang!
 
Sedan drog jag direkt till gymmet och körde axlar och mage, sedan duschade jag och gick ner till komvux.
 
Fick prata med en kille som inte var tillmötesgående för fem öre. Alla de förslag som jag kommit fram till gick då rakt INTE. INGET går att göra åt nu. Du skulle tänkt på hur det skulla kunna bli när du sökte två kurser till samma period! Du skulle sökt en period tidigare! HERRE GUD MÄNNISKA, JAG KOM PÅ VAD JAG VILLE GÖRA 2 DAGAR INNAN SISTA ANSÖKNINGSDAG. SHUT THE FUCK UP.
 
Aja, efter att han totalsågat alla mina förslag så sa han att jag inte kan läsa på distans heller, det kostar för mycket pengar. "Det enda du kan göra är att söka till period 1 i januari, det finns inget annat alternativ." Punkt. Känns som att det inte fanns så mycket mer att säga efter det. Han dödade konversationen så att säga.
 
Så ikväll ska jag "verbala av mig" för att se hur jag ska välja. Tror jag vet... Blir nog fysiken och sedan tar jag den där jävla biologin på distans så jag vet att jag får betyghelvetet utan att behöva bekymra mig över att tillräckligt många inte kommer söka.
RSS 2.0