Snabbspolning.

Jag har inte alls tid att blogga, så en liten snabbspolning from i onsdagskväll.
 
Kom hem från gymmet & Pär, somnade, gick upp tidigt torsdag morgon, handlade, pluggade fysik, hann inte börja med biologin, stressade till tåget, sitta i skolbänk till 17.00, springa till tåget, kliva av i Huddinge 17.30, klev innanför dörren hemma 17.40, kasta i mig en smörgås, byta om till ridkläder, hoppa upp på cykeln, stallet från 18.30-20.15, trampa hem, hämta jobbkläder m.m., hem till Pär, landa i hans lägenhet 20.50, dusch, Pär kommer hem, laga mat, matkoma, sova tungt, gå upp 06.00, jobba till 15.45, hem och nu sitter jag här.
 
Vi gjorde supergoda hamburgare med hemmagjord dressing, och mellan tummen och pekfingret så vägde varje hamburgare 200 gram. Jag fick i mig 1& ½, matkoma!
 
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och plugga lite. Never ending game.
 
 
RSS 2.0