snabbspolad helg

Jag har faktiskt inte haft en minut över till datorn sedan i fredags.
 
Lördagen spenderade jag inspärrad i huddinge gymnasium för att skriva högskoleprov (som förövrigt gick åt helvete) och jag är förbannad att man får söka in på utbildningar med ett sådant "betyg". Det säger inget om vad man kan överhuvudtaget. Ta bort skiten.
 
På söndag var jag uppe med tuppen för att jobba, och påvägen hem träffade jag en gammal vän och sedan en arbetskollega. Det tog mig 50 minuter istället för 10 att gå hem. Efter middagen gick jag och hälsade på Gustav som jobbade, det har blivit en söndagstradition. Sedan kom Mr och mötte mig så vi kunde köpa glass till kvällsfilmen, och ja, jag lyckades vara vaken hela sista ringen-filmen. Den var över 4 h lång?!
 
Idag då, nja, inte gjort speciellt mycket. Gick upp 9, åt frukost, skrev labbrapport om jästsvampar och lyckats göra det komplicerat (som vanligt) och nu ska jag göra fysik. Det är hardcore att pressa in två kurser på 100 poäng vardera på 8 veckor. Har varit ute en sväng också, och satan vad det blåser! Det viner i fönstrena och man håller på att blåsa iväg.
 
RSS 2.0