Problemlösarmorgon

Jag höll mig vaken under hela "sagan om ringen" igårkväll!
 
Under filmen så sa Mr något om "body fitness" och "våldta F5 knapp", och jag accusade honom direkt för att ha varit inne på min blogg. Han påstod att han verkligen inte varit det, bara en gång för länge sedan. Jag hade ju liksom skrivit ett inlägg om just det bara något dygn innan, så vem skulle inte anklaga honom för förräderi? Sedan att jag fick ett sms nu på morgonen där han skriver att han precis läst min blogg är ju en annan sak. Jahapp. Då vet man det.
 
Whatever, det var inte det jag skulle skriva, kom bort mig lite. Jag ringde Jensen nu under morgonen för att tacka nej till min plats då Komvux fuckat upp allt totalt, och att de påstod att man inte kunde göra någonting förutom att söka om till nästa termin. Inte ens distans gick ju för sig! Hon som jag pratade med på Jensen var helt oförstående vad gällde att byta till en distanskurs och frågade om hon skulle flytta över mig direkt?! Allt jävla krångel, och så är det superlätt att bara bli överflyttad? Tack du fina människa! Översittarfasoner på komvux i Huddinge, och ja, de har fått ett mejl om just det.
 
Däremot  har jag lärt mig prata i telefon, och under de här veckorna har jag pratat mer i telefon än vad jag gjort sammanlagt under hela min livstid.
 
Jag ska iaf läsa biologi på distans from. med måndag, awesome! Att jag köpt kurslitteratur för en 1000-lapp är ju en annan femma...
RSS 2.0