Mackjävel & misshandel

Tänk att allt alltid ska krångla på den där jäkla macken???
 
Idag slutade alla betalkort att fungera (BIG DEAL att de måste fungera!), det gick inte att skriva ut telefonkortskoder eller fixa presentkort. I love my job. Det resulterade i fullkomligt kaos under hela mitt arbetspass med hur många utskällningar som helst, även fast det är hos bankerna problemet ligger. En av kunderna skulle jag säkerligen kunna anmäla för ringa misshandel då han var arg och slet upp en dörr innan jag hunnit låsa upp den helt och tagit ut nyckeln, och mitt finger hade fastnat i ringen på min nyckelknippa som följde med dörren. Mitt finger gör svinont just nu. Idiotjävel.
 
Sedan har jag varit hemma hos min x-kollega Rasmus. Vi har keepat up rejält! Var längesedan jag träffade honom, så det var roligt. Han fick visa upp sina kock-skills medan jag satt och babblade, vilket är vad jag gör bäst.
 
Nu är det bara till att packa jobbkläder, träningskläder och paket till imorgon. Först ska jag jobba, hälsa på en kusin som fyller år, träna med Amar och Emma, hem och duscha, hälsa på Gustav på jobbet och avsluta kvällen med film hos Pär. Känner att jag kommer vara rejält trött imorgonkväll. Dock var jag sjukt smart som snappade upp bensinpriserna redan nu på kvällen så jag slipper cykla huddinge runt halv sex imorgonbitti. Så får man inte göra egentligen, men så länge ingen säger det till min chef är det lugnt. Shhh...
RSS 2.0