I min fantasi är du tätt intill

Jag har fastnat för en grupp jag inte kan stå för att jag lyssnar på, så jag struntar i att säga vilken det är. Om ni måste veta, kopiera rubriken och sök på google.
 
Det var inte det jag skulle skriva, utan att jag har haft fullt upp enda sedan i onsdags, dock hoppas jag att den kommande veckan blir lite bättre. Egentilgen har jag lust att skriva av mig i ett megalångt inlägg om hur jag uppfattat mig själv under den tiden jag inte pluggade, och omslaget som kom över en natt när jag började plugga igen. Då märkte jag tydligt hur jag måste varit under hela min skolgång, och det var lite läskigt att det blev så solklart hur jag reagerar i den situationen. Rätt sjukt egentligen. Men men, det kommer väl antagligen ett sådant inlägg, ska bara lyckas formulera det i huvudet först.
 
Igår var jag och Mr och firade hans syster som fyllde år, och det var ungar och hundar överallt, standard. Innan vi åkte dit hann jag plugga fysik, och även få panik för att jag inte förstod någonting. Den spontana reaktionen var att skicka freak-sms till Elin och Denise. Mina små änglar. Efter det var jag tvungen att skriva "Jag tror bara man träffar sådana här vänner en gång i livet", då blev jag så rörd av mig själv (ego) och responsen att jag höll på att börja gråta. Jösses. Sedan har jag i omgångar och mellan varven pluggat både biologi och fysik. Biologin är sjukt intressant, fysiken kan ta sig.
 
Idag var vi och såg Özz Nujen, och jag blev faktiskt förvånad över att han hade en vettig poäng och var riktigt rolig? Det jag kommer ihåg var den inledande frasen "Var stolt över dig själv, ingen annan är det". Sant! Sedan var det norrlänningar i frysen och Olof Palme, en salig blandning av kurder, turkar och serber, med en touch av kungen och Carl Bildt.
 
 
RSS 2.0